Здравейте,съпругата ми прегря автомобила,а именно алфа 156 GTS!Резултатът е изкривен колянов вал и лагери!Никъде не мога да намеря вал и цял блок дори,в магазина ми казаха че валовете на 2.0 JTS,1.6 TS и 1.8 TS били еднакви,но от моргите ми казват,че нямали нищо общо!Ако някой може да ми помогне със съвет ще му бъда признателен!Благодаря предварително!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Блок за 2.0 JTS
Collapse
X
-
Колега, от сега те съветвам да се откажеш.
Казвам ти го като човек, който тръгна по този път и от твърдоглавщина си я съживих, но от там почнаха проблемите - не работи както трябва най-малкото.
Ето ти малко цифри за твое сведение:
1. След прегряване се наложи шлайфане на глава, смяна гарнитури, масла, филтри, сонди, повдигачи - тук леко ми се размина 1300 лв.
2. Появява се чукащ звук от двигателя - след визита при цяла орда шамани, заявяващи бутала за смяна, кола за смяна, шофьор за смяна - се оказаха биелни лагери - смяна + труд = 300 лв. ( и бутилка уиски )
2. След нужен ремонт, заради отново ЧУКАЩ на метал звук от джигателя - пълно сваляне на двигателя, нови газо и масло удържащи пръстени за буталата, замерване на буталата, замерване на главата, шлайф на колянов вал, нови лагери за коляновия вал, пак масла,филтри....ъъъъъ.... имаше още, но вече ми мина през оная работа, така де, 1800 лв. ( и бутилка уиски ) ( да, новите биелни от по-горе не издържаха на напражението )
4. Разпределителните валове ги бях сменял - 500 ЕВРО + около 500 лева за смяна някъде
Изводите мисля че са ти ясни - АКО я прегрееш тази глезлива отврат JTS, по-добре се спасявай с нещо ново.
А под ново, имам предвид или сменяй колата изцяло или купувай нов двигател ЦЯЛ!
За сравнение, в немския ибей в момента има чисто нов на 0 км. 2.0 jts 2.695,95 Евро. От там има ползвани за от 1700 до 1050 Евро.
В английския ибей - 185 паунда ( това много ме съмнява като обявя ) от 500 Паунда до 1250 Паунда варират.
КъсметAlfa Romeo 156 2.0 JTS Дъ Блек Багер
Lancia Prisma 1.6 I.E. Пепа Проклетата
-
Първоначално публикувано от Spox Покажи съобщениеКолега, от сега те съветвам да се откажеш.
Казвам ти го като човек, който тръгна по този път и от твърдоглавщина си я съживих, но от там почнаха проблемите - не работи както трябва най-малкото.
Ето ти малко цифри за твое сведение:
1. След прегряване се наложи шлайфане на глава, смяна гарнитури, масла, филтри, сонди, повдигачи - тук леко ми се размина 1300 лв.
2. Появява се чукащ звук от двигателя - след визита при цяла орда шамани, заявяващи бутала за смяна, кола за смяна, шофьор за смяна - се оказаха биелни лагери - смяна + труд = 300 лв. ( и бутилка уиски )
2. След нужен ремонт, заради отново ЧУКАЩ на метал звук от джигателя - пълно сваляне на двигателя, нови газо и масло удържащи пръстени за буталата, замерване на буталата, замерване на главата, шлайф на колянов вал, нови лагери за коляновия вал, пак масла,филтри....ъъъъъ.... имаше още, но вече ми мина през оная работа, така де, 1800 лв. ( и бутилка уиски ) ( да, новите биелни от по-горе не издържаха на напражението )
4. Разпределителните валове ги бях сменял - 500 ЕВРО + около 500 лева за смяна някъде
Изводите мисля че са ти ясни - АКО я прегрееш тази глезлива отврат JTS, по-добре се спасявай с нещо ново.
А под ново, имам предвид или сменяй колата изцяло или купувай нов двигател ЦЯЛ!
За сравнение, в немския ибей в момента има чисто нов на 0 км. 2.0 jts 2.695,95 Евро. От там има ползвани за от 1700 до 1050 Евро.
В английския ибей - 185 паунда ( това много ме съмнява като обявя ) от 500 Паунда до 1250 Паунда варират.
КъсметAlfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..
Comment
Comment